16 mars 2007

my secret - utmanad

Okej, fredrik har inte kommit till jobbet än och det enda vettiga jag gjort idag är ett "själavårdsamtal" som jag haft med marianne. jag hade tänkt svara på utmaningen som jag fick, men insåg att det räcker inte med 6 punkter. jag är helkonstig, jag har mycket fuffens för mig. här kommer en lista på några exempel..
- min pappa är min bästa vän.
- jag har varit aktivit bekännande kristen sen sommaren efter 9:an.
- jag har aldrig varit full på nyårsafton. (dock vid ett antal andra tillfällen)
- jag smyglyssnar (läs: smygälskar) westlife.
- jag flyttade 50 mil för min tro. (och för ett jobb)
- jag gråter av barndop, smulgudstjänster, bröllop och när jag ser min syster gråta.
- jag är officiellt sämst på att säga förlåt.
- jag fick magkatarr första gången när jag gick andra året på gymnasiet, och får det så fort jag tänker på elevrådsarbete.
- när jag har tråkigt bakar jag. min frys är fylld med bröd, men jag har inge mat i kylen
- jag pratar regelbundet (nåja) med endast 1 person från min klass från 9:an.
- min moster är min skyddsängel.
- en av mina största drömmar är att gå på bibelskola.
- jag har en hund som inte beter sig som en hund.
- när jag var ca 5 år gifte jag mig med simon, min dåvarande pojkvän.
- min mamma ligger begravd på mariakapellets kyrkogård i vännäs.
- när jag var i finland i 9:an försvann min dagbok.
- jag har en massa bonussyskon (pappas älsklingssyskonbarn, gamla dagbarn/plastsyskon, nuvarande "plastsyskon" och dylikt)
- jag har 32 kusiner, varav 2 stycken är jag även tremening med.
- förra året var jag i både belgien och tanzania, men jag betalade ingen av resorna själv.

intressant?

1 kommentar:

Cecilia sa...

wow! Fy vad häftigt att du har kontakt med någon från högstadiet.
Jag har ingen kontakt med nån som jag ens gick på samma skola med!!!

"för alla idioter som gick vilse i sin tro, för alla strebers utan ro."