31 januari 2008

"reserv"

Hejsan, jag heter Evelina Adolfsson.
jag har just blivit antagen till psykologutbildningen på Umeå Universitet.

Skrattar och gråter på samma gång.
Idag ringde dom in mig, jag börjar på tisdag.
tänk att 24e reserv kunde bli intagen! hakuna matata, det löser sig.

ikväll blir det tårta och match mot a-laget. och så ska jag försöka ringa några samtal i jobbet. jobbet ja, som jag slutar imorgon.
imorgon blir det lite ihoppackning, inskrivning och kanske lite iksu.
kanske lite mer kalas också, om jag orkar ta mig till malin och carl.

nej, nu ska jag ringa och överraska vicce.
och gråta en skvätt till tror jag.


2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis grattis =)

Anonym sa...

Det var som katten, bruden! Grattis!

"för alla idioter som gick vilse i sin tro, för alla strebers utan ro."