25 januari 2008

18

18 månader med Victor precis idag, 25/1 2008. för ett år sedan var vi på två våningar och myste, ikväll blev det skön hemmakväll med kladdkaka och en bra film. Det känns lite som vi tog firande för nån vecka sedan, då vi var ute och åt på Tapas och gick och såg Arn. skönt med bara lite lugn och ro ibland också, speciellt nu, när jag måste skippa hela dagar för att inte få för många timmar/vecka på jobbet. Än så länge har jag jobb tillochmed 29 februri, vilket är najs.

match imorgon, som alla andra helger. Dissade Duvan Cup i Lycksele, gråter inombords, men kunde inte svika laget. taggar igång med en tacos-fylld mage och sipprar lite på mitt andra glas vitt. i ugnen står chokladkladdkakan, som innehåller lika mycket margarin som choklad (?). mysigt värre.

Imorgon kväll blir det dock utgång med tjejerna. vi gav upp om att kunna tajma alla fyra, så vi dissar hanna som är i stockholm. Det blir fröken jonsson, fru emil och lilla jag som drar en krogrunda. när var senast? jag minns ärligt sagt inte. och nästa helg blir det inflyttningskalas hos Carro och Victor. två helger i rad. inte illa för lilla jag.

Fröknarna Party för några fester sedan. (jag, hanna, sandra)

Onsdag den 22/1 blev Zarah och Johan föräldrar till lilla Ella. Himla glad är jag för deras skull också!


1 kommentar:

Anonym sa...

Räknas inte jag med i gänget längre?

"för alla idioter som gick vilse i sin tro, för alla strebers utan ro."