18 januari 2008

sambomedvictor.se

Nu är avtalet underskrivet, det är klart med lägenheten.
hela veckan har jag flummat runt i ett rosa moln, och på något sätt dragit mig för att sätta signaturen och göra det färdigt. en förälskelsefas, i en 2:a på liljansberget med balkong.

Efter allt sambo-snack, eller snarare icke-sambo snack fick även jag ge efter för det uppenbara. det blir min och victors lägenhet. vi blir sambos. och efter 1,5 år kanske det inte alls är så fel? "syndigt samboliv" satte griller i mitt huvud, och jag har brottats i snart ett år med frågan. jag har gett efter, för jag tror inte det kommer att knäcka oss, snarare kommer vi båda två att få lite utrymme att växa som människor.

dessutom har vi nog fixat ett xbox. :)

Inga kommentarer:

"för alla idioter som gick vilse i sin tro, för alla strebers utan ro."