10 januari 2008

understimulerad.se

ibland känns arbetsdagara sådär ofantligt långa. typ som när vi sitter och går igenom alla gudstjänster som vi haft under hela julhelgen och ska utvärdera dessa. jag var med på en. och då gjorde jag: inte så mycket vettigt alls. idag är också en lååååååååång dag. Henke, min "chef" och roomate jobbar hemifrån och jag sitter och väntar på en massa besked. första arbetsveckan efter julledigheten är trögstartad. inga grupper, ingen motivation. Imorgon ska jag träffa arvid, det peppar jag för däremot! planera lite vår, dra igång nånting roligt.

gårdagens absolut bästa var mövenpick, varm choklad och en filt tillsammans med syster. vi såg grammisgalan och "age of love" ("va, är hon så gammal!? han var ju skitsnygg jue!")
det sämsta måste nog vara halsont och hängig, fortfarande. men jag peppar för lite innebandy ikväll ändå. lite träning när man är krasslig har väl ingen dött av? fy skäms mig. skämmes skämmes skämmes.

understimulerad.se

Inga kommentarer:

"för alla idioter som gick vilse i sin tro, för alla strebers utan ro."