6 december 2007

Morgonmys?

11 timmars dygnsvila heter det ju så fint. tyvärr går det inte ihop med min kropp, som absolut inte vill sova på veckodagsmornar. egentligen skulle jag då börja jobba 9,30 idag, men eftersom jag lyckades få med mig nycklarna från kyrkan hem igår, så måste jag dit och ordna upp mina misstag. Inatt ville inte min kropp sova heller. 2,08 vaknade jag, i gammeldags natt-ångest-manér. låg vaken i 45 minuter och löste korsord och sudoku. Sån bestämde jag mig, och då kunde jag somna.

Min ansökan för universitet är under behandling. wow liksom, efter tusende försöket blir jag behörig. nu handalr det om mina betyg. aja. MEN, universitetet läggs nog på is ett tag. igår fick jag veta att jag får förlängt på kyrkan. så, förhoppningsvis blir jag kvar hela vårterminen också. om jag vill alltså. och det vill jag nog, tror jag. Jag vill i allla fall inte inte göra det. idag ska jag börja planera julavslutningstal, julkonsertsandakt och köpa godispåsar till terminsavslutningen på söndag! pepp. :)

Inga kommentarer:

"för alla idioter som gick vilse i sin tro, för alla strebers utan ro."