8 december 2007

julshoppingsbenvärk

första dagen av julshopping avklarad. det var två slitna flickor som våldgästade storebros lägenhet på haga. soffan var otroligt skön, en stor kopp kaffe och lite cola, pepparkakor med ädelost, lite fotboll på tv och lite vila. det mesta är inhandlat nu. allt utom systers och stefans presenter. och alla små "kompis-bytar-presenter" som brukar tralla in nån gång innan jul. men, det finns ju affärer i vännäs. vilket är tur, eftersom jag har typ två dagar innan jul som jag INTE jobbar. hårt liv.

kvalitetstid med victor nu, fast han fikar och jag umgås med godispåsen. ikväll ska vi på Magnus Betnér, den rakade killen från parlamentet. Sen hade vi tänkt gå ut och äta en sen middag och bara myyyyyysa! sen hem till vännäs, sova, och iväg igen imorgon. 8.00 börjar jag jobba, och sen direkt efter det ska jag dra till ersboda för att peppa igång för innebandymatch. sen iväg och fira storebror som fyllde 26 år i torsdags. och kanske gå ut och äta. hårt liv. men roligt.

1 kommentar:

Camilla sa...

I mitt liv är viljan så många gånger mycket större än kapaciteten. Åh. Som bäddat för otillräcklighet. Hur som haver borde vi som sagt ses. Bordebordeborde. Fan! Villvillvill. Otroligt körigt har jag fram tills jag åker till Abisko den 19 dec. Kommer åter till världsmetropolen no 1 den 4 jan ungefär. Januari?

Vad har du sökt på universitetet förresten?

Vi hörs!

"för alla idioter som gick vilse i sin tro, för alla strebers utan ro."