14 juni 2007

only you

Konstigt att man kan sitta på jobbet och inte ha något att göra. Men idag har jag lämnat det lite öppet, för att skriva och fundera och fixa. Min predikan är färdig, så färdig som den kan bli i alla fall. Jag tjuvastartade igår eftermiddags, och fortsatte efter bönegruppen. Halv tolv slutade alla mina pennor att fungera, så då gav jag upp. tog sovmorgon imorse, men var ändå på jobbet klockan nio. hrm? Aptrött är jag. och omotiverad på att gå hem till lägenheten. Får se om det blir en runda på stan istället, eller gå och handla mat. Tänkte träna jättesent, typ 19-21, mmm! träningsvärken från i tisdags har inte släppt än.

Imorgon är det skolasvlutningar här. För lite drygt ett år sedan hade vi vad jag trodde skulle vara min sista skolasvlutning i kyrkan. Men imrogon är jag med på inte mer än TRE stycken, från 8.30 till 11.30. sen hem och vila, och tagga igång för kvällens happenings i stadsparken, och sen ännu mer jobb resten av helgen.

Vädret här spökar lite. Det är soligt, sen åskar det, sen regnar det. Just nu vet jag inte om jag vågar gå hem. jag tror inte att jag har någon mat hemma för den delen heller. usch jag otrevlig jag är, kan inte pappa ringa snart så jag får lite pepp-talk?

ett år sen studenten. grattis carro och vp, om man nu får säga så.
och grattis söt-anna.

(loved you first)

2 kommentarer:

residente sa...

Hello from Portugal
have a nice day

Anonym sa...

Oh babe! :) Tack detsamma!
Visst kommer du snart hem så vi kan ses och prata sönder våra öron?! :)

"för alla idioter som gick vilse i sin tro, för alla strebers utan ro."