2 juni 2007

livet?

Åh, ibland är livet tungt och tröttsamt. och 8 minuter ska jag vara utanför kyrkan och få skjuts upp till vår hajk. peppad? nja. tankarna flyger iväg, upp i det blå.. just nu är jag på listhumör, jag tror det är dags för en "Jag vill ha- lista":

Jag vill ha:

  • En ledig helg.
  • En bakmaskin.
  • Semester, gärna utomlands, en vecka med en älskling.
  • En plats på Mariannelunds folkhögskola, Bibel-äventyr inriktning.
  • Ett återställt knä.
  • ett innebandylag
  • MIN säng.
  • nya glasögon (mina är jättetrasig)
  • Föräldrar, känner mig ganska föräldralös just nu.
  • En dag på stranden i stugan.
  • Ligga på soldäcket i Harkskär, med solsken, måsar och skitsnack (enligt elin)

ett nytt liv kanske?
äsch.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du glömde en sak på listan: Ligga på soldäcket i Harkskär, med solsken, måsar och skitsnack. Det kan jag nästan lova att du får.. :) Ska försöka ge dig lite sommarvärme i hjärtat också, vännen! Puss och kram!

"för alla idioter som gick vilse i sin tro, för alla strebers utan ro."