13 februari 2008

this years love

trött så att jag nästan stupar. livet är hårt mot de hårda.
idag började skolan 8.30 och inte förren 16.00 lämnade jag universitetet. grymt imponerad av mig själv och min grupp. idag var vi duktiga. När jag gick mot bilen kunde jag se lägenheten dit jag och vicce flyttar första april. men istället för en promenad på ca 3 minuter blev det en 35 minuters bilfärd hemåt, till vackra vännäs och jobbet.

jobb jobb jobb. på 3 dagar har jag jobbat nästa 25 timmar. plus heltidsstudier. och då har jag inte räknat med helgens timmar. jag är nästan yr. på skolan är det lugnt och skönt, inget ansvar alls, men på kyrkan är det hundra procent uppmärksamhet, hundra procent av tiden. och det blir fel, ofta och mycket.

imorgon, dock inget jobb. skola hela dagen, och bussen från vännäs till övik går 12.30, då har jag lektion. så imorgon, på alla hjärtansdag, ska jag vara med mitt hjärta. äntligen äntligen äntligen

1 kommentar:

Anonym sa...

Att du skulle klara översättningen var ju skapligt väntat.. haha, du kan ju sånt där! :) Hemskt fin sång är det ju också..

"för alla idioter som gick vilse i sin tro, för alla strebers utan ro."