5 februari 2008

ett fall framåt

första dagen avklarad. kändes som att börja gymnasiet igen. Den här gången fanns dock ingen Carro, Hanna eller Linda som visste vem man var. Idag var det jag och 47 blivande psykologer som trängdes för fotografering klockan 9.15 på morgonen.

men det gick bra. trots all skånska och alla stockholmare så gick det nog bra. det var inte alls så skrämmande som jag tänkt, men det kommer nog senare. efter 2 timmars "introduktion", en timmes lunch och snack blev det bussresa hem. kom till vännäs kl 14, handlade och jobbade 3,5 timmar. sen hem för middag, lite plugg och lite mer jobbande. missade träningen, men så får det vara, har just fått tillbaka min röst så det var nog bra. sitter och försöker plugga lite mer just nu, men jag är så nöjd över det jag hittade nyss så jag vet inte vad jag ska ta tag i riktigt. är inne på min andra kopp thé, peppar för en semla snart. jag och mina juniortjejer bakade mini-semlor "våra var godast evelina!". sen så kramade dom om mig, åh vad jag kommer att sakna dom allihopa!

ett fall framåt, måste jag ändå säga. jag lever och mår, men jag tror jag kommer leva himla mycket de närmsta 14 dagarna!

Inga kommentarer:

"för alla idioter som gick vilse i sin tro, för alla strebers utan ro."