1 mars 2008

Sanningsdan - Säkert!

hyper hyper hyper.
ikväll är det sittning. jag tror aldrig jag har varit såhär närvös. eller jo, kanske. har i alla fall skrapat ihop en outfit. lite ihopskrapat från söt-syster och söt-emelie. och lite nyinhandlat. ska vara med i spexet ikväll, har en replik "den kommer när den kommer". shiiiet.

okej, andas. igår var det trevligt, mycket trevligt. ännu en tjejmiddag, med högstadie-gänget. på nåt konstigt sätt har vi behållt varandra, fast vi inte har umgåtts regelbundet på flera år. när det bara var jag och värdinnan kvar kom dom djupa samtalen fram. oj, vad jag har saknat dom, dom där ändlösa, ärliga samtalensom bara flyter på, utan att man behöver vara rädd för tystand eller att störa. oj, vad jag har saknat henne.

dagarna är rätt så långa nuförtiden. jag har dock gjort min sista onsdagkväll, men har fortfarande mina helger kvar.kul med jobb, fast bara ibland. nu är det kul med ledighet. innebandyn lider mot sitt slut också, ännu mindre att anpassa sitt liv efter. kanske dags att börja anpassa livet efter skolan och kärleken. eller vad säger ni?

samling inför match om en timme. sen dra till stan och peppa igång med klass-girlsen. sen sittning och sen hänga på sandras avskedsfest, sandra som drar till zambia till veckan. snart är det fest.

Inga kommentarer:

"för alla idioter som gick vilse i sin tro, för alla strebers utan ro."